AZHAR & DIYANA


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Friday, April 27, 2012

35 days left.....

Menghitung hari....makin lame makin dekat je rase. Aku makin chuak bercampur excited. Tak tau nk describe mcm mne tapi aku hari-hari asek dok pikir mende nih. Kadang2 tuh aku cume takut aku ni excited sorang2 tak memasal. So aku cube meng'cool' kan diri supaye tak terserlah sangat excited aku tuh. Hehehe...

Sejak kebelakangan ni, aku byk habis kan mase dgn merenung bakal isteri aku ni. Yelah, mcm susah nk terime kenyataan. Ade gak orang yg sudi terime lamaran aku. Bile aku tenung muke die, aku bersyukur kat Allah sbb bg jodoh aku. Aku selalu ingatkan diri aku "Ni la orang yg nk idup same ngn kau..." Nak cari orang yg nk idup senang bersama memang xsusah. Tapi nk cari orang yang sanggup melalui susah bersame tuk mencapai kesenangan, SUSAH nk dapat. Jadi tiap kali aku tenung die tu, jujur aku nyatekan kat sini, memang aku nk peluk je kuat2 si bakal isteri. Aku nk die tau yg aku sgt sayang kat die...

Alhamdulillah, si bakal isteri boley bertimbang rase. Boley terime pendapat. Boley dengar nasehat. Bukan aku nk tunjuk ego lelaki supaye die ikut ape aku cakap. Tapi aku nk tau sejauh manekah si bakal isteri boley terima teguran dan menurut kata "bakal ketua keluarga" ni nanti. Isteri yg baik adelah isteri yg taat dan patuh pade suami. Mungkin aku pun xdela manusia yg baik sgt, tapi dalam hidup setiap lelaki...memiliki isteri yg baik, taat dan setia adelah menjadi idaman dan impian.Alhamdulillah~ InsyaAllah, ni lah jodoh yg aku dapat. 

Debaran makin terase..aku asek tgk je cincin yg kitorang beli aritu. Tak sabar nk tgk cincin tu di jari si bakal isteri. Hehe...Nak je aku suh die pakai sekarang. Tapi nnt da tak best plak. Haihhhh~ 

Akhir sekali pade si bakal isteri, Terime Kasih sebab berusahe tuk sayang saye. Saye tau kamu pun byk berkorban tuk kepentingan kite bersame. Susah payah kamu saye sentiase kenang. InsyaAllah, saye xkn sia2 kn usaha kite berdua tuk hidup bersame ni. Saye sayang kamu Nuur Diyana.

Tata~



No comments:

CHOOSE YOUR SONG:

Kenangan Rumah Sewa Uitm Segamat

Kenangan Rumah Sewa Uitm Segamat
After ktrg wat solat sunat Bday Arm n A.S... huhuhu