AZHAR & DIYANA


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Thursday, April 12, 2012

On your mark...set...GO!!!

Okey...

So arini aku nk berbicara tentang kehidupan baru. Bukan aku da mati pastu hidup balik tu bukan. Ni lebey kepada permulaan kepada sesuatu yang lebey baik tuk kehidupan aku~

Aku cube berikan yg terbaik tuk die. Semua yg aku rase aku larat n aku mampu, aku akan cube bagi. Paling byk aku ade yg aku boley bagi ialah mase aku untuk die. Aku suke jumpe die selalu. Suke same2 ngn die selalu. Kitorang ketawe same, makan same, senyum same...aku sgt suke moment camtu.

Baru2 ni, aku bawak die jume ngn kwn2 aku n also kawan2 die gak. Kitorang lepak n also celebrate bday ana (kawan aku n alia kat segamat) kat S.alam. Aku beria2 ajak Zul dtg sbb aku nk die tau sape pilihan aku kali ni. And sebenarnye conversation ktrg waktu tu lebey pade memerhatikan die dari jauh. Zul cakap "Anne ni bgs, boley mix around..." aku senyum je...

Zul sebelum ni byk tlg aku, nasehat...tapi aku yg xpnh nk dgr. But it was a real relieved after die cakap.."Aku nk tgk kau kawen dgn Anne ni...korang nmpk serasi. Aku nk dtg korang kawen." Hahaha...tulah ayat dari kawan baek aku.

Zul ni jugak adelah pemegang mohor besar aku...Semua tentang aku dari A-Z...semua dlm poket die da. Ktrg same2 pegang rahsie masing2. Sampai harini.....

Aku sgt hepi bile tgk Anne hepi.. Aku suke tgk gamba kami die da berani expose. Bukan sbb aku nk suh die menunjuk, tapi untuk tolong same2 lupe mase silam. Terus pandang depan.

To my dearest B...hold my hand, i'll bring us together, we build our future. I admit, I l0ve u....n thank u for being there for me. Not everyone can do what u did. Yes B, I wanna marry u....


Adios....

No comments:

CHOOSE YOUR SONG:

Kenangan Rumah Sewa Uitm Segamat

Kenangan Rumah Sewa Uitm Segamat
After ktrg wat solat sunat Bday Arm n A.S... huhuhu