AZHAR & DIYANA


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Thursday, April 19, 2012

Debaran....

June 1st 2012....

Tarikh keramat yg ditunggu2. Ade rase takut. Ade rase cuak. Ade rase suke. Ade rase macam2...haa~ Aku excited sambil menunggu hari je ni. Alhamdulillah takat ni dugaan2 kecil dapat di atasi. Kedua2 belah pihak pun okey. Xde yg menghalang. Persiapan pun sikit2 dah buat. Aku cuak!! Hoi!! Hahaha...aku tengah terbayang kat sane nnt semua duk usha mane satu laki yg nk bertunang nih. Aku da terpikir nk pakai maskot doremon je...

Tapi dalam nk menghadapi semua ni, byk gak rintangan yg sedang kitorang tempuh ni. Adela dugaan2 yg dtg. Macam2 hoi...ade yg xnk bg ktrg kawen awal pun ade.....spesis xpenah puas dgn ape yg dorang da ade...

Pape pun, aku tgh eksaited nih. Kepade kengkawan sume, doa kn aku yg terbaik.

Salam....

No comments:

CHOOSE YOUR SONG:

Kenangan Rumah Sewa Uitm Segamat

Kenangan Rumah Sewa Uitm Segamat
After ktrg wat solat sunat Bday Arm n A.S... huhuhu