AZHAR & DIYANA


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Saturday, May 5, 2012

Less than A month...

Maken hari maken hampir....
Sekarang tinggal beberape hari je lagi. Hati ade rase hepi beserta dengan cuak. Macam2 terlintas dalam pale otak nih. Harap2 semuanye berjalan lancar bile tibe hari tersebut.

Tapi dalam nk menghitung hari, ade gak yg xbape senang duduk aku dibuatnye. Bakal tunang aku nk kena g jauh nun di Kuantan sane. Bape lame tu xtau laa...aku malas nk pikir. Sebab aku sedey. Sebelum kitorang rapat selalu dapat jumpe. Aku abes keje je aku shoot g shah alam jumpe die. Seronok dapat jumpe hari-hari. Tapi lepas ni......pas keje, aku nk g mane?? Makan dengan sape?? Jenjalan ngn sape?? G starbak minum caramel macchiato.....Hmmmm...~

Aku risau...nanti aku sunyi balek..
Aku kadang2 tu cube xnk pikir pasal ni, tapi mmg xboley. Aku sentiase teringat.
Bukan aku xboley nk sibukkan diri tuk lupekan die, tapi sape2 pun yg kenal aku, mmg akan faham. Sibuk macam mane pun aku ni, mmg aku akan mesej or call gak. Cume xbyk laa. Aku bley skip makan. Skip tido. Cume aku xle skip lupe orang yg aku sayang~

Pade bakal tunang saye...
Saye pecaye kan kamu. Keje elok2. Jangan nakal2...
Ehem...saye sayang kamu.

Yg bertugas:
Azhar

No comments:

CHOOSE YOUR SONG:

Kenangan Rumah Sewa Uitm Segamat

Kenangan Rumah Sewa Uitm Segamat
After ktrg wat solat sunat Bday Arm n A.S... huhuhu