AZHAR & DIYANA


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Sunday, April 15, 2012

From My Point Of View.....

Memang susah nak explain ape2 mende yg terjadi dlm hidup kite ni. Kadang2 xmasuk akal je. Tapi ape yg aku nmpk semua mende yg terjadi ade sebab kenape dan mengapa.

Last year, aku cume manusia biase yg mengharap kaseh dari seseorang yg bergelar awek. Aku cube lakukan yg terbaik tapi dalam mase yg same aku ade gak menyakitkan hati die. Aku sedar tu sume. Aku paham. Aku cube tuk pertahankan ape yg aku sayang. Tapi sebenrnye Tuhan tu lagi tau ape yg lebih baik tuk aku. Maka wujudlah Diyana dalam hidup aku. Alhamdulillah, pedih aku sunyi sorang2 cume sekejap. Aku pun heran mcm mane kitorang bley jd mcm skg. Padahal bape kali dah die delete aku dari facebook, bbm, ym dan sebagainye. Tapi akhirnye tetap dtg balik. Xheran jugak la sebab aku gak yg mintak. Tapi tu lah yg dikatekan takdir. walau macam mane kite usaha pun, kalau dah ditentukan bukan milik kite, maka bukan lah ia akan jadi milik kite.

Aku...xpenah nk menilai sesorang dari kesilapan lepas. Aku terima ape yg lepas tu adalah pengajaran hidup. Apa yg penting ialah mase depan. Sbb kite hidup menuju mase depan, bukan ke belakang. Aku jugak ade belajar sikit tentang kesilapan aku dulu. Aku lebih menghargai hubungan yg ada skg ni. Aku dapat rase kan mungkin dulu aku terlalu byk menghabiskan mase bersame Alia. Mungkin die jadi penat, jemu dan menjurus kepada rimas. So...demi kebahagian mase depan aku bersama Diyana ni, aku akan cube untuk tak jadi mcm tu lagi. Mungkin aku kan cube kurangkan mase bejumpe, tapi bukan sebab aku xsayang. Sbb aku terlalu syg buat aku rase mungkin ini care yg terbaik.

Diyana...die ni sebenarnye lembut. Walaupun cube tuk lagak keras, tapi sebenarnye hati die macam kapas. Mudah taching2. Tapi mudah memaafkan orang. Alhamdulillah, ni lah yg aku nak.

Diyana juge...kalau die pakai shawl atau pun tudung bawang tuh, aku suke dua2!! Sbb tuh die pelik xtau aku suke yg mne. Meh aku gtau yg sebenarnye..."B yg sebenarnye yg buat chantek shawl atau tudung bawang tuh bukan mende tuh...tapi kamu..." haa paham??

Diyana nih...aku mungkin berfikiran konservatif sket, aku terlepas cakap pasal jgn kuar xpakai tudung. Haa...die pasan la plak skali aku ckp cmtu. Tapi, Alhamdulillah, die ingat pesan aku. Walaupun tu kadang2 perli aku "Sayang nk B kuar xpakai tudung ke? Haa" adess...ye jgn kuar xpakai tudung.

Haa ni kang aku melalut panjang2 plak. Diyana dah ajak kuar da ni. Nak gi makan ni...

So...aku rase mende ni akan bersambung lagi.

Ok nk kuar jumpe bakal tunang aku daa....heh.

Tata...


No comments:

CHOOSE YOUR SONG:

Kenangan Rumah Sewa Uitm Segamat

Kenangan Rumah Sewa Uitm Segamat
After ktrg wat solat sunat Bday Arm n A.S... huhuhu