AZHAR & DIYANA


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Tuesday, August 30, 2011

Hari Raya Hari Mulia...

Malam Raya....

Malam Raya yg sunyi ni, aku teringat pd someone yg sll di hati. Sll nyer die akan call n wish Slmt Hari Raya. Ktrg akan bertukar2 cerita. Ktrg gelak sama2. Msg2 rindu tuk berjumpa tp aku jauh....Tp bile jumpe aku sll jd kelu. Tutur kate semua aku cuba control. Sbb xnk terkasar n sakit kn ati dier.

Mungkin silap aku sbb berangan terlalu jauh. Aku terlalu meletakkan harapan. Aku x pernah bg ruang pd sesiapa tuk berkongsi hati aku kecuali Si Pencuri Hati.

Aku xsalah kn sesiapa. Aku cuma slh kn diri aku sbb xprnh dpt jd yg terbaik. Tp aku xprnh jd kn tu alsn aku tuk duduk selesa. Aku ttp berjuang tuk mencapai matlamat aku. Bkn kerana sesiapa, tp tuk aku sendiri.

Orang cakap bila hilang akan ada pengganti. Tp aku xnk pengganti. Tgn yg aku pegang, pipi yg aku cium bkn yg same.

Aku rindu kn si pencuri hati... Mungkin dia xdpt bace ni semua tp aku sgt harap dia dpt tau yg aku xpernah lupa kan die walau sesaat. Aku xkn lepaskan die walau aku xde. Biar org ckp aku bodoh, biar org ckp aku terhegeh2....

Maaf lah kwn2, aku bkn xdgr nasehat...soal ni, aku xkn ubah pendirian. Sbb aku bkn bercinta tuk cari gf, tp tuk jadi isteri. Bila isteri, dia lah family. Bila family...aku pertahan sampai mati!

-unknown-

p/s: Ni bkn cerita aku. Kwn aku yg tgh depress.

No comments:

CHOOSE YOUR SONG:

Kenangan Rumah Sewa Uitm Segamat

Kenangan Rumah Sewa Uitm Segamat
After ktrg wat solat sunat Bday Arm n A.S... huhuhu