AZHAR & DIYANA


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Tuesday, June 12, 2012

Kau Ilhamku...

Di saat aku berduka...die selalu cube tuk buat aku tersenyum 
Walaupun die pun bimbang same, tapi die masey cube tuk wat aku tak patah semangat.
Aku tak tau ape istimewa sgt aku ni. Tapi die buat aku rase diri aku bernilai pade die.
Dia buat aku rase aku boley tempuhi segale suka dan duka.

Aku berterima kaseh pada Tuhan.
Aku tak pernah terpikir dia lah yg akan jadi soulmate aku.
Dari seorang stranger yg aku kenal hanye dari alam maya.
Kini die menjadi seorang yg sgt berharga pada aku.
Pada tunangku...Diyana..
Kadang2 mulut sukar nk ckp, susah nk jelaskan..

Tapi saye nk bgtau..
Saye sayang kamu..
Saye x pernah nk ckp 'I love u forever'
Bukan sbb sy xnk..
Tp dulu maseh was2 tentang forever tu...




Tapi...
mulai hari ni...
Saye nk bgtau...
Saye syg kamu...
I promised u that i will love u forever
You are my world...
Kau ilhamku~

No comments:

CHOOSE YOUR SONG:

Kenangan Rumah Sewa Uitm Segamat

Kenangan Rumah Sewa Uitm Segamat
After ktrg wat solat sunat Bday Arm n A.S... huhuhu