AZHAR & DIYANA


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Tuesday, January 22, 2013

The Nightmare

Its coming....
 
Mende yg aku takut selame ni, akhirnye datang lagi.
Tunang aku terpakse berjauhan lagi ngn aku. Die kene pegi Batam sbb keje. Tinggal aku sengsorang kat sini. Yela, maybe xla lame tapi sentap gak rase. Tibe2 hati rase sunyi... Aku rase  macam hilang sesuatu. Haihhh..~
 
Ikutkan hati aku nak je follow. Tapi tula, aku pun nak carik rezeki gak kat sini. Nak kawen. Mende camni lagi la wat aku panas ngn Boss die tuh. Memang kalau bukan boss tunang aku tu da lame aku tunjal2 pale die. Kadang2 tu ade gak rase gatal tangan tu nak calarkan kete die. Tapi kete die xbersalah so baik aku calarkan tuan die je. Hiris2 jadi macam timun dalam nasik lemak pepagi tu. Haaa...~
 
Mmm....
Aku rase aku mmg xboley berjauhan dengan die. So...harap2 la die dapat keje laen. Ya Allah, permudahkan lah urusan kami berdua. Berilah kami persefahaman dan kekuatan untuk hidup bersama. Murahkan lah rezeki kami sehingga akhir hayat kami. Kekalkan lah jodoh kami. Berikanlah dia kerja yg lebih baik secepat mungkin. Berikan lah kami kesabaran menghadapi ujian Mu.
 
Buat B yg tersayang...
Jangan risau & stress selalu.
Yang baik tu tak selalunya mudah jalannye.
Sabar selalu.
 
 
 
 
 
 
Bakal suami Nuur Diyana,
Azhar

No comments:

CHOOSE YOUR SONG:

Kenangan Rumah Sewa Uitm Segamat

Kenangan Rumah Sewa Uitm Segamat
After ktrg wat solat sunat Bday Arm n A.S... huhuhu