AZHAR & DIYANA


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Sunday, January 20, 2013

The Journey - Pre Version

Sedia maklum...

Sebenarnye aku nak wat citer panjang tapi memandangkan ade pihak yg x sabar so aku kuarkan versi pendek ni sebelum aku post out versi yg Full kemudian.

Halangan dan Dugaan~

Macam2 yg dtg skang. Maken dekat, maken laa mende macam2 menimpa. Nak beli umah, org da booking. Nak apply loan HR aku sket punye lembab. Padahal wat kertas sekeping je. Ape punye bongok pun aku xpaham. Aku siap offer suh aku yg draft kan paper tu die just suh boss die sign pun taboley? Kadanag2 tu yg aku xpham. Mende senang tapi nak jugak wat jd susah. Sekeping kertas tu kene seminggu baru nak siap? Sangat x produktif. Time gaji nak plak korang awal kan. Tula.. bile da bese keje asek pending so da terbawak2 mende senang pun korang nak delay. haiihhh~

Rumah pulak citer die acani...memula da deal da harge. Cume nak nego supaya owner boley la consider supaye dapat murahkan sket. Memandangkan kitorang pun baru nak kawen. So bgtau owner and agent. Ingat dapatla di murahkan, ni tak....lagi die up ade la. Aku pun xphm manee yg nak up kan tu. Agent atau pun owner sniri. Sbb kalau nak ikutkan uma tu sume dalam range yg sebelum ni. So ape yg buatkan die tetibe nak naekkan pulak?? Pastu tetibe plak tau2 da ade org laen plak letak booking n bayar. Wawaawa...aku menyirap plak ase. Ikut hati dengki nih, nak je aku doakan xjadi beli. Padan muke semua tuh. Hahh~~

 
Papehal pun... sabar~

No comments:

CHOOSE YOUR SONG:

Kenangan Rumah Sewa Uitm Segamat

Kenangan Rumah Sewa Uitm Segamat
After ktrg wat solat sunat Bday Arm n A.S... huhuhu