AZHAR & DIYANA


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Friday, January 29, 2010

Penemuan Harta 'Karun'??


Ni mase aku ngn bdk2 uma dh mls tgk uma bersepah...make kitorg jadikn satu hari tu hari mengemas seMalaysia....

byk gak la yg kitorg kemas kn...cm2 bende ade. Letey giler kemas...umah dh cm boley taruk sign kt pintu pagar tu "Zoo Segamat"..... punye la lame kemas sampai lebey kuang dlm 3 jam gak r.. huhu byk gile nk d kemas kn.

Waktu kitorg tgh kemas2 tu, suddenly aku terjumpe something yg agak pelik...... uik pe tu?? aku amek slow2...bile aku angkat rupenye ia sebuah buku.....~

aku sapu2 debu kt buku tu...pastu aku tgk pe dier tulis kt muke depan. Halamak!!! uh uh... cmne buku cmni ley bersepah nie...

maka dengan jase baik dan niat murni aku nk tlg kwn2, make aku hadiah kn buku tersebut pada house mate aku...

"nafiz, nah....mule kan la dgn hidup baru....." aku ckp pada kwn aku.

dier pn ngn selambe amek n kitorg siap amek gamba lg.....

semoga ko manfaat kn la buku "Panduan Sembahyang" tu ye Nafiz............. ~

(aku pn same je...hahaha!!!)

Chiow~

No comments:

CHOOSE YOUR SONG:

Kenangan Rumah Sewa Uitm Segamat

Kenangan Rumah Sewa Uitm Segamat
After ktrg wat solat sunat Bday Arm n A.S... huhuhu