AZHAR & DIYANA


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Friday, January 29, 2010

4 FLAT!!bek dr hari2 yg lepas..

"Umo dh lanjut, xreti base lagi... nk ikut kn perangai memain sampai bile2 pn xkn puas main2 tuh..." tu la pesan kwn aku secare direct kt batang hidung aku smlm... aku redha kn n tadah je.. yelah betul pe dier ckp tu.. aku pn start sedar sket demi sket. uh uh npe la aku ssh nk ubah sikap aku nie.. kdg2 tu fade up gak trus cmni..

berdasarkn pesan2 kwn2 n family serta lecturers, aku cube tuk perbaiki diri aku nie.... cube tuk jd lg baik dr hari2 yg lepas. hehe insyaallah aku cube la...

make disebabkn itu, aku isytihar kn hari ni hari berubah ke arah kebaikan!! aku pasang azam baru... nk 4 flat!! korg gelak r....biar r guling2 ke hape, janji yg penting aku tau matlamat aku nk jd ape. mmg lawak pn tp ni aku siyes ni!! uh uh!! pd kwn2 sume, mari kiter maju jaye!!

pe lg...dh abis la... chiow!!

No comments:

CHOOSE YOUR SONG:

Kenangan Rumah Sewa Uitm Segamat

Kenangan Rumah Sewa Uitm Segamat
After ktrg wat solat sunat Bday Arm n A.S... huhuhu