AZHAR & DIYANA


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Friday, January 29, 2010

Meng'Hantu'i hidup ku..........


Bile jek aku bukak facebuk aku, aku tgk kt pic profile.... uh uh aku ternmpk satu pic ni.....
aku terbahak2 tgk pic nie.... nie la kenangan namenye~

Dulu waktu aku Form5 kt skola Teknik Bkt Piatu Melake.....
Kitorang berpakat nk kna kn budak2 juni0r yg br daftar.... Kitorang pening pe la nk wat kt di0rg ni... nk bg diorg ingt kitorg sampai biler2. saje je nk kasi diorg pengalaman hahahahah!!

Suddenly membe aku ader satu idea bernas....dier nk jd hantu... hahaha itu suda baik!!
so petang tu kitorang setting sume mende alat2 tuk jd hantu. Tunggu la korg mlm kang!!

Malam pn menjelma....kitorg setup brg2 n start makeup. uh uh dh jd hantu dh!! penat2 mak bapak anta skola suh jd org bergune, tpp jd hantu plak... hahah...

Jam tepat lebey kuang dlm 1 setengah pagi.....kitorang start tutup lampu koridor kt asrama....~
dengan berbekal kn minyak atar yg atuk kwn aku bg mase dier balik dr mekah, kitorang pakai masing2 kasi bau wangi~

Kitorng mulekn ngn bilik aku....Juni0r aku name dier 'SingKong' (aku yg bagi hahaha) mmg ader mslh tdo berdengkur dan menyusah kn org. Kitorg slow2 approach.......

"Maarobukaa...~" membe aku cube takut2kn ngn nada garau.....
Senyap~ xde reply.....aih tdo mati syial budak ni!! xle jd!! one more tyme!!
"Maarobbu...."
"aku xkacao ko, ko jgn kaco aku....~" tetibe nada kecil bersuare......
uh uh rupenyer juni0r aku nie sedar rupenyer....dier wat2 tdo jek... takut rupenye!! hahahah!!
Yess mission accomplished!! kitorg berjaye menakut kn sorg mangse!! hahaha kami berjaye jd hantu!!

kitorg sangat hepi...masing2 ketawe berdekah2 cm sok xle nk ketawe lg dh. so, pastu kitorg proceed to the next victim! huhu.. kali ni budak bilik sebla plak..............

kitorang kali ni lebey advance...siap kaler2 merah kt mulut konon cm darah mengalir la... hikhik.
helo next victim., here we come!!!

Kitorng masuk slow2....keliling katil budak sekor ni. Dier ni budak Kelantan. Tp xreti ckp kelantan...so dier jd lamngse kitorg kali ni....

Kitorang mulekn ngn ayat bese..."Maarobbuka.....~"
xde respon..... aih..mls tul nk ckp berkali2... so skali lg kitorg ckp.... same gak dier xbgn gak.
kali ni aku dh mls nk kacau tp membe aku insist nk wat gak....
"Labaikallah humma labaik...."
"Laa takrabu zina..."
Tetibe..... "buk!!"
bunyi pe tu??? aku dh pelik....cm bunyi kuat jek....
"adeh...sakit!!" bunyi suare org mengerang sakit... aku pn cepat2 bukak lampu takut mende buruk jd...

Bile aku bukak lampu terus aku pg kat katil td..... skali bile aku tgk rupenye kwn aku tgh pegang muke...sambil mengerang sakit.

Rupenye dier kna tumbuk daa..... pastu kitrg masing2 ketawe berdekah2. Juni0r tu trus mintak maap. dier kate dier takot sangat sampai tertumbuk. hahahahah

So tu la last pengembaraan kitrg nk takot2 kn juni0r...menyesal da.......

Tula pengalaman manis aku kt sane.... uh uh

sekian..

Chiow~

2 comments:

Ms. Candy said...

haha...
siyes klakar cte ni...
=)

Anonymous said...

Hehe...budak sk0la besela...

CHOOSE YOUR SONG:

Kenangan Rumah Sewa Uitm Segamat

Kenangan Rumah Sewa Uitm Segamat
After ktrg wat solat sunat Bday Arm n A.S... huhuhu