AZHAR & DIYANA


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Sunday, January 31, 2010

Mati Hidup Kembali.......~



Dulu aku jahat,
Dulu aku nakal.
Kini aku kembali ingat,
Kini aku tau apa maksud akal.

Dulu aku alpa,
Dulu aku leka.
Kini aku sedar,
Kini aku peka.

Dulu aku lah raja,
Dulu aku lah ketua.
Kini aku sedar aku lah hamba,
Kini aku sedar aku tiada apa2.


Dulu aku megah,
Dulu aku gagah.
Kini aku pasrah,
Kini aku lemah.

Dulu hidupku penuh maksiat,
Dulu hidupku penuh laknat.
Kini hanya air mata dapat ku kesat,
Kini pada-Nya aku ingin bertaubat.

Dulu aku angkuh,
Dulu aku rapuh.
Kini aku tempuh,
Kini aku bertambah teguh.

Dulu.....aku menyimpang jauh,
Dulu aku hanyut.
Kini aku cuba mengayuh,
Kini aku cuba berpaut.

Dulu aku masih muda,
Dulu aku masih bergaya.
Kini aku sudah tua,
Kini aku bukan siapa2.

Dulu adalah sejarah,
Dulu nafsu adalah panduan.
Kini corak sudah berubah,
Kini Al-Quran sebagai panduan.

'masih belum terlambat.......'

by; MR.E

3 comments:

naza ria othman said...

gd azha...u cn chnge ur life..nice combination of u n alia...gd lux of ur rship...ever...

Anonymous said...

Thnx... MR.E

Anonymous said...

Its good 4 u 2 change.. Gudluck dear..

CHOOSE YOUR SONG:

Kenangan Rumah Sewa Uitm Segamat

Kenangan Rumah Sewa Uitm Segamat
After ktrg wat solat sunat Bday Arm n A.S... huhuhu