AZHAR & DIYANA


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Friday, February 8, 2013

HoneyMooN

Bagi setiap pasangan yang nak kawen, confirm diorang akan terpikir pasal tempat nak HoneyMoon. Yelah, tempat nak bermadu kaseh..jadi kenangan sampai tua la katekan. Bukan senang nak pikir tempat lokasi ni. Kalau jauh sket mahal la kos die. kalau dekat, tah pape pulak tempat nye.
 
Cerite aku arini nak sentuh pasal HoneyMoon ni la. Aku ngn tunang aku dah beriya2 nak g Honeymoon. Ingat nak g Bali. Ley romantik2 kat sane. Tiket pun ade kawan die nak sponsor. Syiokkkk...Tapi.....~
 
Arini, kitorang g minum2 kat Subang. Agak mengecewakan bile die bagitau yang die xdapat cuti after kawen. So, honeymoon plan kitorang tu mmg babai laa~ Bukan ape, Boss die xbagi cuti lame2. Aku pun xphm boss die tuh. Ingat kawen ni setawon sekali ke hape? Kalau la bontot aku ley berpikir aku rase lagi hebat bontot aku dari otak beliau.
 
Eh ingat senang kitorang nak arrange pasal  kawen ni? Ingat kitorang x pikir pasal keje ke? Mane pegi hak hidup peribadi staff ko? Haih~
 
Aku camane pun tetap nak ajak tunang aku g honeymoon nanti. Biarla takat weekend pun xpe. Sbb ni bukan mende yg sll ade. Harap2 boss die dapat berfikir lebih mendalam....~

Yg dukacita,

Ah Keong (bukan name sebenar)

No comments:

CHOOSE YOUR SONG:

Kenangan Rumah Sewa Uitm Segamat

Kenangan Rumah Sewa Uitm Segamat
After ktrg wat solat sunat Bday Arm n A.S... huhuhu